2. Dé duurzame verzekeraar

a.s.r. wil een vooraanstaande rol spelen op het gebied van duurzaam ondernemen. Zo streven wij naar continue verbetering van onze processen om klanten nog beter van dienst te zijn en om duurzame producten en diensten met een lange termijn waarde te ontwikkelen. Op deze manier voldoet a.s.r. aan de behoefte van de klant nu en in de toekomst. Wij geven klanten bijvoorbeeld graag preventietips om schade te voorkomen. En mocht er toch schade ontstaan, dan kijkt a.s.r. eerst of het product op een duurzame manier kan worden hersteld, voordat het product wordt vervangen door een nieuw product.

Duurzaam herstel

Wij geven preventietips om schade te voorkomen. Maar als er onverhoopt toch schade ontstaat wil de klant geholpen worden. Kan het product op een duurzame manier worden hersteld voordat het wordt vervangen door een nieuw product? Hoe helpen we de klant én het klimaat ‘uit de brand’? Klik op lees meer voor 7 zaken die u misschien nog niet wist over duurzaam schadeherstel.

De eerlijke verzekeringswijzer

Steeds meer klanten maken duurzame keuzes. In de supermarkt, in huis, maar doen ze dat ook bij de keuze voor hun verzekering? a.s.r. wil de duurzame verzekeraar zijn. Verzekeren is immers het helpen van klanten door het samen delen van risico’s. Ons duurzame karakter laten we steeds meer zien in onze producten, de manier waarop we met u samenwerken en hoe we ons laten zien aan onze klanten. Zo toont de Eerlijke Verzekeringswijzer al 4 jaar op rij aan dat wij als a.s.r. de hoogst scorende verzekeraar zijn als het gaat om duurzaam beleggen van onze premies.